Wilt u reserveren? Neem dan eerst contact met ons op voor beschikbaarheid.  

Betalen en annuleren

U maakt een account aan en beantwoord alle vragen gesteld tijdens de reservering, hierbij wordt u gevraagd een (aan)betaling te doen van tenminste 50% van het totaal bedrag. Als u de reservering heeft gedaan beoordelen wij deze. Bij goedkeuring krijgt u binnen een dag hierover een mail met daarin de bevestiging of de reservering al dan niet is goedgekeurd.

Wanneer om wat voor reden dan ook de reservering niet door ons goedgekeurd en bevestigd kan worden, wordt de betaling per ommegaande op uw rekening terug gestort.

Het eventueel resterend bedrag kunt u uiterlijk voldoen wanneer u de kat komt brengen voor zijn verblijf in het hotel. Dit kan alleen per pin. Eventuele onvoorziene bijkomende kosten ten tijde van het verblijf zoals b.v dierenarts kosten worden voldaan als het dier weer word opgehaald. Deze kosten zijn altijd voor rekening van de eigenaar van het dier.

Het toedienen van eventuele meegebrachte medicatie, supplementen of dieet voeding is geen probleem. Voor het op speciale tijden toedienen van medicatie of extra specifieke handelingen word 1 euro per keer berekend.

U dient zich bij aankomst in het hotel te legitimeren met een geldig legitimatie bewijs

Annulering geschied altijd per mail. Betalingsverplichting overeenkomstig met de algemene voorwaarden voor de klant hiervoor zijn:

vanaf het moment van reserveren 25 euro administratiekosten

2 maanden voor het ingaan van de overeenkomst de aanbetaling van 50% van het totaal bedrag

2 weken voor het ingaan van de overeenkomst een bedrag van 75% van het totaal bedrag

Binnen 2 weken voor het ingaan van de overeenkomst 100% van het bedrag.